Varmt!! Jag avlider av värme:( jag vet att...

Varmt!! Jag avlider av värme:( jag vet att man inte ska klaga men jag klarar den verkligen inte:( har vart på stan och Tuna park idag och fått en del gjort. Studentpresent till Daniels syster, hämtat ut Daniels mobil som gått sönder, köpt sandaler till tindra och fikat och lunchat:) apoteket en sväng och lite sånt:) tindras faster Emelie tar studenten 9 juni och tindras kusin nellie fyller 1 år samma dag som jag fyller, 31 maj:) känns bäst att ha alla paket klara hemma om vi skulle komma direkt från bb eller så:) nu är det klart iaf:) slå in dom fint ikväll eller imorgon så allt är klart:) vi blir igångsatta senast den 10 juni vilket är dagen efter studenten. Daniel kan ju behöva åka ensam till henne om jag ligger inne med bebisen typ eller så:) man har ingen aning om hur det blir, kan bara fundera:) ingen bebis i syne och inga känningar heller!! Suck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0