Snorunge!!

IGår  fick jag hem en snorig unge från dagis... lagom kul till bebisleverans!! Hmm aja! Vad gör man liksom! Hon var varm igår hos farmor och snoret TOKRANN hela kvällen! I med alvedon och nässpray och så nattades hon i vår säng....

Hon sov hela natten, daniel bar in henne till sin säng när hon somnat och så kom hon tillbaka någongång vid 3-4 inatt tror jag för hon låg mellan oss kl 5 när jag gick på toa iaf och hon låg inte där vid 2 när jag var uppe! hon blir hemma nu resten av veckan och resten av sommaren, detta var ju hennes sista vecka!!

Hon hade kanske kunnat gått idag men jag vill inte ha henne ännu sjukare inför lillebrors ankomst!! Vill inte ha en tre dagars bebis med dunderförkylning:(


Jag har svårt att sova på nätterna nu! Det värker i magen och jag hittar ingen skön ställning... på rygg får jag andnöd så vardera sida får jag varva:)

Tredje dagen över tiden nu och det är "bara" 11 kvar sen... Hade ju känningar i början på veckan men igår kände jag mindre och idag, ännu inget alls!!!

Vet inte vad vi ska göra idag! Har hunnit med frukost och tittat på pippi en bra stund och jag har duschat... nu bygger tindra lego och jag kollar på våra bästa år:) Efter det är det nästan dags att fixa lunch och sen en tupplur för snuttan! Tror jag oxå ska passa på:)

Sen är klockan redan typ 2 ju.. haha då blir det säkert mer pippi, mellis, ut en sväng, middag och sen sängen:)

Daniel ska hjälpa min kusin och hennes man att flytta lite ikväll så han blir nog sen!

Jag som trodde på bebis imorn.. men nu när alla känningar gått och lagt sig så tvivlar jag!! Vill ha ut honom nuuuu!!! Gärna innan emelies student nästa helg!!!!!

KRAM!





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0