Segare än seeegast här!!

Ingen bebis och inga spännande färger på flytningarna längre... mamma börjar lessna på detta;) haha

Ikväll har vi vart hos svärfar och ätit.... daniel åkte till sin bror efter det och jag och tindra åkte hem och så la jag tindra men hon kom upp ur sin säng 2 gånger trots varning om spjälsängen.... hon åkte i spjälsängen men inge gråt eller nåt, hon somnade där som en klubbad säl:)

Imorse vaknade hon strax efter daniel gick och så la jag henne på hans sida av sängen och så somnade vi om... vaknade runt 8 och låg och drog oss...... trodde jag!! Jag slumrade till och vaknade av att hon sa " Färdig....." kollade upp och ser att hela hon, hela jag och hela den renbäddade sängen är nerkletade med FOTKRÄM!!!! Ungeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Då var hon till salu vill jag lova;) Bara att sanera oss och sängen och fortsätta dagen:)

vart till stan med mamma... tindra har fått nya stövlar vilket hon behövde och bebisen fick ett klädesplagg vilken han egentligen INTE behövde;) haha

8 dagar kvar och inga känningar... tycker inte detta är jätteskojjigt längre;)

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0