Naglar och städning!

Igårkväll passade jag på att fylla i mina byggda naglar innan bebisen kommer:) Måste ju vara snygg inför förlossningen;) haha

Och ikväll passade jag på att dra av klädslarna i sofforna och tvätta dom och dra fram sofforna för att dammsuga ordentligt bakom:)

Tindra har vart på dagis idag som vanligt 9-15 och detta är ju hennes sista vecka... på fredag jobbar daniel sin sista dag på 3 månader så hon blir hemma med oss:)

Vi får lägga manken till att se till att sysselsätta henne och oss med lek och se till att träffa vänner med barn och så! Ska nog funka:)

Jag var hos pappa som vanligt idag... hela dagen;) haha vi åkte en sväng till skokanonen då dom har konkurs-rea.... hittade ett par skor till tindra.... köpte ju jumpaskor till henne i strl 23 men dom är tröga att få på, trånga liksom men annars sitter dom bra... köpte ett par större nu.... först nedsatta till 199kr och så halva priset på det, JA TACK! haha

Jag kollar desperet housewife nu och snart är det big brother oxå:)


Jag blir galen!!!! Sjukt rädd för smärtan vid förlossningen.. kan det inte vara starta nu så allt är över om x antal timmar?!!!! Blahaaa!!

Läste att Mirka i familjen annorlunda väntar TOLFTE barnet nu!! elva förlossningar.... hmm.. jaa ni!! Jag som är rädd för smärtan denna gång... det var jag inte sist! Då var jag mest förväntansfull men nu tänker jag på allt som kan gå fel:( usch usch usch, bättre tankar måste jag få nu!!!!

Daniel sa att vi kanske skulle ställa ut syskonvagnen i hallen nu när det är så nära men det vågar jag inte ifall något händer... Jag vet att jag inte ska gå och tänka så heller men kan inte släppa dom tankarna efter vad vi fick höra förra veckan om en bebis som dog i magen typ 1 vecka över tiden, av navelsträngen runt hals och kropp:(

Vill bara att bebisen ska vara ute nu och må bra med oss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

KRAM!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0