Kväll!

Sen jag slutade jobba har jag nog vart hos pappa och lotta nästan varje dag!! Lämnar tindra på dagis och så åker jag till dom och äter frukost och lunch, dricker kaffe ett antal gånger och så åker jag till dagis och hämtar tjejen och åker hem och tittar lite på tv och busar med henne, gör middag och så kommer daniel hem!!! Haha gissa om dom lääääängtar tills bebisen kommer och jag stannar hemma med man och barn;) haha

Ídag hade jag bestämt mig för att stanna hemma... dels för att det blir ändå mint 4 mil varje dag och jag har stora bilen = ingen rolig bensinräkning ju! Och dels för att jag var sååå trött och kände att jag behövde vila:)

Men imorn är jag nog där igen! Lotta ska sy nya fodral till sina dynor och det blev visst mitt jobb:) Något kan jag ju göra för att dom är snälla och står ut med mig:)

Imorn ska daniel åka sportbilen till jobbet så han satte i bilstolen i lupon så tar jag den = billiga resor:)

Har inte haft några förvärkar alls sen i lördags.. lite lätt mensvärk bara men inget annat... BESVIKEN ju!!! Dock var det lite blod på pappret imorse och jag blev skiiitglad och tänkte att nu är något på gång!!!! Tjiiii fick jaaaag!!! haha

Jag har fått cravings!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! på lagrad ost med smör och gurka!!!!! haha ingen smörgås eller så!!!! Sjuuukt gott och bra LCHF;)

Nattningarna här hemma är rena drömmen nu *peppar peppar*..... inge bråk i flera timmar!! Vi lägger henne och läser för henne och går.... vi talar om för henne att om hon kommer upp efter oss får hon sova i bebissängen som vi ställt in hos henne....

Hon kommer upp en gång till och vi varnar igen.. kommer hon då en tredje gång åker hon i spjälsängen.....Så grinar hon en stund i den och så ropar hon och ber om att få ligga i sin!! Ligger stilla där och somnar!!!!

Vi som nattat minst en timme/ kväll vet knappt vad vi ska göra den timmen nu;) haha idag blev det hänga tvätt!!

kram














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0