Borde vara sista dagen som mamma till ett barn:)

Imorn är det mors dag och planerat förlossnings datum på bebisen i magen... Vi tvivlar dock på att han kommer då! Men hoppas ju såååklart!!

Några gissar att bebisen kommer på torsdag då jag fyller och även tindras kusin:) Jag tror mer på igångsättning om 14 dagar, absolut sista graviddagen liksom:)

Idag kommer fina familjen lundberg hit och fikar och sen blir det nog en tur till svärmor och doppa dotra i poolen och sen ikväll blir det mys till mello:)

Därmellan någonstans kan jag tänka mig lite barnafödande oxå;)

haha kram!!

Kommentarer
Postat av: elin

ohh, spännande som bara den! jag tror lillebror tittar fram på tisdag 29:e :) men det vore ju en rolig morsdags present åt dig! :D

2012-05-26 @ 14:58:41
URL: http://enrosagerbera.blogg.se/gravid

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0