Borde ha bättre tid med bloggen!

Ingen bebis än så länge här inte! Det är nu 20 Dagar kvar, hoppas på MINDRE men tror tyvärr på MER!!! Attans rackarunge redan;)

I lördags trodde jag det var på G! Färdknäpp och hallonbladste gav VIDRIGA förvärkar med två minuters mellanrum i 1.5 timme!! Får fortsätta med de;) Med tindra funkade ju INGET!! Fick aldrig såna förvärkar som jag hade i lördags!!

Tindra körde jag till tunapark i fredags innan lunch för där mötte maria upp och skulle ha tindra över natten:) SUpermysigt tyckte dom ju!!!!!! Det gick kanon!!!

Vi fick tillbaka henne på eftermiddagen på lördagen... så vi låg i sängen till 11.30... åt frukost runt 12 och sen lallade dagen på i sin lugna takt! Jag hade gått ner lite så jag stod på 6kg+ från start och det firades med lite fusk i form av fikabröd och kebabtallrik:) Jag orkade knappt hälften bara men ändå:)

Vägde mig idag igen! Fortfarande +6kg... är faktiskt RIKTIGT riktigt nöjd med det!!! Visst, jag borde egentligen inte gått upp något alls men är jättenöjd med "bara"6kg.... sist blev det ju 27kg!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu är han ju inte född ännu men... känns bra ändå!!

Börjar få ihop lite pojkbebiskläder nu:) Underbara maria och jimmy hade handlat till lillkillen och likaså fick magen kläder med posten idag från finaste Emelie i borås:)

Vi har köpt ytterst lite själv:) Emelie var på barnloppis i helgen oxå och jag bad henne hålla utkik efter pojkkläder vilket hon gjorde!!!!! SUPER!!!

Vi fick sååå sjuuukt mycket kläder när tindra var född så vi väntar nog lite med att köpa mer själva.... vet inte vad vi får riktigt och i vilka storlekar ju!!

Vi har en hel del neutralt oxå:) Blir nog bra det!!

Daniel är ute och tvättar alla tre bilar.... Sportbilen är påställd och ska besiktas på fredag och sen ut på blocket!!!!!! Svider nog lite för daniel men hans eget beslut!! Han vill ha hojj-kort och sporthojj ist... men där har regeringen satt stop!!!

Han gillar höga farter så jag är rädd att han kör ihjäl sig!!!!!

på Fredag ska tindra och daniel till kolmården med farmor och faster, farbror, anna och nellie... jag stannar hemma och övar på mina sammandragningar:)

Ska till barnmorskan på fredag kl 12.00 och på torsdag ska jag på tillväxtultraljud oxå!

Haft såååå himla ont i hela magen... var upp till förlossningen för två veckor sen och dom hittade inget konstigt... känns inte som gallsten och jag har inte så ont så det borde vara blindtarmen men ändå gör det vidrigt ont.... idag har det kännts mycket.. inte värkar och inte sammandragningar... vet inte alls vad det är....

Som sagt, bara 20 dagar kvar nu!!!!!

HOPPAS sååååå att han kommer snart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0