Beräknat datum!!

Bebisen bestämmer redan fast han ännu inte kommit ut ännu, är det inte konstigt?!! Beräknat datum idag men ingen bebis här... såklart.... bara 5% kommer på beräknat datum:)

Jag har dock haft spänningar och känningar hela dagen och känt mig väldigt tung neråt och haft problem att sätta mig och sitta vanligt... han har väl sjunkit ännu mer:)

imorn kl 9 ska jag till barnmorskan igen... ville ju inte behöva gå... men men:) Lär väl få en tid till förlossningen om en vecka för bedömning!! Hade ju hoppas denna skulle starta utan hjälp men... vill ju helst inte gå 2 veckor över tiden heller.... BUSUNGE!!!!!!!!!!!!!

Jag är heeelt slut!!! Jobbig att det är sååå varmt.... var genomsvettig heeeeeeeela dagen:( fyyy vad jag hatar det!!!!!

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0