Underbara helg!

Vi åkte till min syster och hennes familj ju i fredags... supermysigt!! i lördags packade vi bilarna med ungar och oss och åkte till kupolen och gick omkring, lunchade, åt ITALIENSK glass och Körde syskonvagn:) hihi!

Jag intog syskonvagnen och tindra satt såå fint i den! Syster har en likadan som vi köpt så vi lånade den när vi var uppe:) Tindra och kusin elsa satt i den:) Tindra provade till och med och sova i den och sov gott:)

Daniel sa förvånat "men... den har ju nästan fullt liggläge...." haha jaa sa jag, tror du inte jag har koll på sånt;) haha....

Italiensk glass då!!! Shiiiit alltså!! Bigpack kommer vi knappt äta längre... haha jag och daniel var heeeeeelt lyriska!! haha Nougat, nutella och choklad tog jag! Det KNULLADE i munnen vill jag lova!! Det måste ni testa!!!

Daniel sover och jag kollar BB....

Tindra då, den lilla terroristen!! Hon är heeeelt galen!! två års trots!!!

Hon slåss, nyps och testar gränser.... här hemma borde hon veta vad som händer liksom! Men icke, hon testar och testar och testar!! i Helgen var hon dum mot sina kusiner och då blev jag och moster arga men de sket hon i och typ fortsatte!!!

Jag får psykbryyyyt!! Att hon intr lyssnar och slutar liksom!!! Ihärdigare och mer envis unge får ni leta efter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tur hon är sååå jävla fin och underbar alltså, hade sålt henne annars:)

Såå söt är hon... hon slog mig idag och jag sa med en gång ifrån och tog tag i hennes arm, då slog hon mig med andra och då tog jag tag i den oxå och skällde på henne... då kliar hos sig direkt i ögonen och störtgråter... Haha som om hon kommer undan med att hon är trött... haha VARJE GÅNG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! När vi skäller kliar hon ögonen och låtsas vara trött..... SÖTIS!!

Farmor hämtade på dagis idag och när dom kom hem skulle tindra INTE Komma in och klä på sig skalbyxor för att sen gå ut och mata hästarna med morot... icke!! hon var sååå rädd att vi skulle stänga dörren tror jag så jag fick lyfta in henne och tvångs-klä-på-henne och sen sprang hon ut och tog farmor i handen... dom skulle ju mata "sästarna"..... Såååå galen hon är i hästar!! Tjatar om dom heeela tiden:)

Tindra hade idag igen fått beröm på dagis om hur duktig hon är på att prata och hur snabbt hon lärt sig:)

Imorse när vi kom så stog en annan flicka med sin mamma i dörren oxå och tindra sa "hej hej mma..." Då var det wilma som stod där som tindra sa hej till:) SÖTT!!

Dagiskläder skulle behövas hem och tvättas, får fixa det i helgen... tycker det är sååå tråkigt med speciella dagiskläder... vi kör det mesta till dagis... inte hennes jeansklänning och skaljacka och finjackorna men typ det mesta annars går som dagiskläder....

Vi får ofta beröm för att hon har såå fina kläder och jag blir lika paff varje gång.. vi har typ mest ullareds-kläder och lindex, kappahl och H&M! Något plagg villervalla... aja... haha...

Svärmor ska till ullared´snart igen! SKa skicka med en liten önskelista:) Amningslinne/tröjor och någon gravidtunika:)

Nu är det natti!!

NATTI!!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0