Slarv och bärsjal!

Jag slarvar med bloggen:( Fy mig!!

Har blivit så där extreeeemt komatrött och hormonstinn så det är fanimejj synd om mannen alltså!!

Jag piggnar aldrig till under dagen och slocknar i soffan på kvällen... igår nattade jag en envis unge 1 timme och höll på och somna.... gick ner och kollade tv en timme och i äntan på BB en timme så slocknade jag och lagom när det började ville daniel släcka vardagsrumslampan och det ville inte jag så jag blev sur och gick och la mig!!!!!!!!!!!!
haha!!

Ni hör ju hur jävligt han har det!!! Varför bli sur över en sån grej?!!! Suck! Tur bebisen är ute snart så han får en någorlunda normal fru igen;) stackars Daniel<3

Jag har klickat hem en bärsjal på Ebay. i butik här i stan kostar dom mellan 600-700 kr har jag sett och jag betalade 124kr på ebay!
Det var lite svårt att välja färg men tog denna... står "creme" på färgen, vi får väl se:) Denna är alltså godkänd enligt konstens alla regler men till billigare peng helt enkelt, hoppas den är bra:)





Idag kommer emelie hit från borås för i helgen ska det firas födelsedag, 2 dagar i förskott! Vår underbara terrorist fyller ju 2 år på Måndag och ska ha kalas på lördag:)

Båda våra släkter kommer så vi räknar med 40 personer!!! Låter galet mycket, jag veeet! Men när vi träffas var släkt för sig så är vi typ 15-20 personer...

Nu när kusiner och sysslingar börjar bli äldre har man ju respektive oxå:)

På julen och påsken och kalas och sånt är det lottas "släkt" som kommer som "min" släkt... Det är dom vi firar allt med:) Och då är det mina "sysslingar" men vi är uppväxta med detta och det känns snarare som kusiner än sysslingar... sysslingar låter sååå långt iväg så jag tänkte jag förklarar hur det ligger till:)

Från min pappas sida kommer min kusin veronica och hennes familj, hon och hennes man som var toastmasterpar på vårt bröllop ni vet:)

Från daniels sida kommer moster med familj, hans mormor och morfar och en kusin... så det blir lite folk! Sen är det maria och jimmy och emelie som typ " tillkommer" förutom släkten:)

Min riktiga mamma har valt att INTE komma och min syster och hennes familj har vi redan kalasat med.....

så... nu vet ni vad vi har för oss i helgen, huset fuuuult med folk!! Jag ÄLSKAR det!!!!!<3

något helt annat nu då...

Magen mår bra! Är ju som sagt för stor och imorn är det dags för glukosbelastning igen..... v.32 är vi i nu! Vad fort tiden går:)

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0