Sitter och ammar igen:) idag har han velat...

Sitter och ammar igen:) idag har han velat ha bröstet ofta!! Inte så länge varje gång men ofta! Och visst har han fått de:) känner mig helt slut trots att vi bara vart hemma och städat lite. Imorgon åker jag och barnen till moster och familj i Borlänge:) Daniel ska börja riva garaget:) perfekt:) jag har ju syskonvagnen så lite shopping kan jag nog få till! Det jag är mest orolig för är att behöva amma när jag är ensam med barnen. Tindra lyder inte alls och0vet precis att jag inte kan ta henne när jag ammar!! Unge!! Men nu har ju tindra sina kusiner och leka med och moster kan rycka ut i värsta fall:) blir bra de:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0