Natt!

Daniel är uppe och lägger tindra! Hon somnade i bilen påväg hem innan 17.00 och vi bar in henne i soffa och hon sov en timme ungefär... vi lät henne sova så sent för att vi anade att vi skulle iväg ikväll!!

Så därför är hon vaken ännu:) Vi åkte iväg till daniels bror vid 20.00 och skulle hämta ett kvitto och sen vidare till svärmor för att lämna bord och stolar inför studenten på lördag:) Så vi kom hem 22.30 och då åt jag och tindra jordgubbar och tittade på Pippi:) Hihi!

Daniel har burit in ved och tindra har kollat på och jag suttit vid datorn och kollat:)

Jag blöder inte längre nu men har gjort nästan hela dagen efter muminmammans behandling:) Känner mer i svank och mage men inge jättespännande... tyvärr!!!

Ska oxå lägga mig nu för att försöka få lite sömn! Imorn ska vi till västerås igen och lämna tillbaka något på biltema som inte behövdes till sportbilen... ikea och så köpa en skål på albrekts för mitt sista tillgodo:)

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0