Korvfingrar som värker!

Har nu två dagar haft ont i mina händer och fingrar! Ringarna sitter hårt och det har dom inte gjort förut!! Förra veckan pratade jag och daniel om att min vigselring behöver förminskas!!!!!!!!!!!

Har ätit massa kolhydrater nu sista veckan... kalas och lyxgottis på helgen!!! Måste samlat på mig massa vätska för jag tror inte jag gått upp massa kilo i fett liksom!! Inte på en vecka!! Från att vigselringen höll på att trilla av när jag åt LCHF till att sitta som berget på en vecka med kolhydrater!!

Hur som helst! Jag försöker så gott jag kan nu sista gravidveckan.. inge skönt med värkande händer och fingrar iaf! Vill ju ändå äta lchf sen... får traggla med illamåendet:) Ska se till att baka något bröd som jag kan äta till frukost så jag slipper stekoset av bacon eller så:) Det är värst! Nu när daniel är hemma kan han ju laga mat till oss så slipper jag stekoset helt:)

Shiiit!! Nu är det nära... om en vecka har vi blivit igångsatta!!!!!!!!!! Nu kan det inte ta längre tid än en vecka:) nu är vi 41 fulla veckor gångna så MAX MAX MAX en vecka innan vi får träffa heffaklumpen:)

Daniel är dock lite nervös över att han ska missa Bigbrotherfinalen ikväll om det sätter igång... han säger att man brukar få sova gott natten innan det startar och vakna utvilad och det var precis det som hände inatt!! Brukar alltid gå upp flera gånger per natt men imorse vaknade jag första gången 7.30;) haha och var utvilad när svärmor ringde kl 10.00 och sa att hon var påväg hem med dotra:) haha...
Tvivlar dock på att det startar av sig självt..... men daniel kan gott få vara lite nervös;)

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0