Junibebis!

Blev ingen majBebis, precis som tindra inte blev en marsbebis som hon skulle blivit:) Busungar har jag!!!

Igår var jag och tindra på tuna park med maria och lunchade och kikade och fikade:) Sen for vi på 1-års kalas hos sötaste Nellie:) Många paket fick hon och vi fick fika:) hihi

Kom hem rätt sent och maken min hämtade snabbmat på vägen och jag åkte hem och nattade vårt troll:) Hon är lite krasslig men hon har sovit bra inatt! Kom till oss vid 5 och sov vidare till 8:) Det gillar jag! Hon hämtade sina dockor då och bäddade ner i vår säng och läste för oss och så gick vi ner typ kvart i nio!:)

Idag jobbar daniel sin sista dag på TRE månader!!!!!!!!!!!! Sååå härligt för honom och oss... Riktigt lyxigt!!

När vi kom ner imorse var det bara 15.3grader inne så vi satte igång och elda och nu är det snart 22 grader inne:) har varken luftvärmepumpen igång eller element men nu när det var ruggit ett par dagar märks det inne:) Tur det går fort att elda:)

Imorn eller söndag ska jag ha lite kalas! Eftersom nellie fyller samma dag som mig så tyckte jag det var viktigare att åka och gratta henne som är barn och så kan vi fira mig med lite fika i helgen bara:) Fyllde ju bara 24 år:) Men nästa år blir det något partaj!!

Verkar som svärfar kommer på söndag och svärmor imorn... tror jag! Får väl se:) Hur som helst tänkte jag göra engelsk cheescake och kladdkaka:) GOTTIT! Tänkte ge mig på Pannacotta alá lchf oxå till pappa och lotta! Dom är sååå duktiga och kör LCHF!

Jag körde oxå lchf ett tag och det gick kanon men sedan ett par veckor sen mår jag illa av typ allt och speciell av fet mat... bara tanken på stekt ägg med smör får mig att kräkas!! Hoppas det försvinner när bebisen kommit ut för då kör jag igång med en gåååång!!

Tindra sitter och bygger med lego och jag kollar våra bästa år:)

Ska in till cubus och byta en jacka vi köpte till daniel igår, den var något liten:) Sen ska jag handla till helgen och sen blir det nog en kaffe hos pappa medans tindra tar en Nap i vagnen:)

Igår fick bebisen paket, IGEN!!!!! Haha emelie håller på och handlar ihjäl sig till lillen!!:) Hoppas nu oxå det är en kille i magen;) haha

KRAM!














Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

vet du något bra tips att tjäna pengar på bloggen?

Jag vill jättegärna veta ditt bästa tips isåfall, det bästa tipset får även en länkning för att jag blir så glad! :D

http://fotokobran.se/2012/june/svara-garna.html#comment

2012-06-01 @ 22:19:59
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0