Höst!!

Det har vart höstväder nu flera dagar och ingen njuter mer än JAG!! Älskar hösten och nu som tok höggravid njuter jag av ett svalt väder och regn:D konstigt jag vet men vafaan... svetten rinner dag som natt när det är varmare och jag lider verkligen av det!!!! Bebisen borde komma snart så håll ut, då får solen oxå komma;)

LCHF igår då! Frukost gick hyffsat men lunchen höll jag på att kräkas av... mådde så illa på eftermiddagen så jag trodde jag skulle spy:( SKIT!!

Ska iaf handla lite idag och baka lchf-bröd så jag har bröd till frukost iaf! Klarar ingen stekt mat så bra!!!

Idag blir det en playdate hos sötaste nellie med familj:) Tråkväder ute så vi har ingen lust att roa tindra ute så då ringde daniel sin bror och det passade bra idag:) MYS!

Jag blir snart knäckt på riktigt!!!! Igår när jag kollade facebook på morgonen hade en bekant fått sin bebis typ 2 veckor för tidigt och så sa daniel under dagen igår "Nu känner du väl ändå ingen mer som KAN få före dig?!!" Neej sa jag, nu ska resten ha mot slutet av Juni!! Tror ni då inte jag sett en till igårkväll på FB vars vatten gått?!?!?! Knäckande!!!! haha.... min heffaklump vill verkligen inte ut!!

Hade faktiskt värkar igår mellan 15-17 men de var små och så hände inget mer TYVÄRR!!

Jag försöker hålla modet uppe lite till jag;) haha på söndag är det dags!!! Dags för beeeeeebisssssss!!!

kram

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag var upp på förlossningen igår då jag hade fruktansvärt ont och mådde sjukt illa. Läkaren var nog sjukhusets sämsta. Hon kollade inte Ctg kurvan alls och fick för sig att jag hade halsbränna trots att jag förklarade att de gjorde ont i magen och i ryggen och att det blivit värre under dagen. Andreas och jag såg på kurvan hur värdet steg när de gjorde ondare och blev värre å värre för varje gång. Efter att jag fått medicin mot halsbränna och väntat en timme kom hon tillbaks och vi tog upp de med kurvan å undrade vad de betydde. Då sa hon" jaha men då är de förvärkar" fick bricanylspruta och fick åka hem. Att man själv ska behöva säga till om sånt. Hon borde tittat på pappret för då hade hon sett de direkt. Men hon gjorde isf ett Il och de såg bra ut. Plutt väger 2800 och mår bra. Och stannar förhoppningsvis i magen ett tag till.

2012-06-05 @ 08:33:18
Postat av: Linda - Hugos mamma

Hihi, det är inte meningen att man ska fatta vad jag skrivit om.. ;) Dax att vräka bebis snart! Lycka till när det är dags! <3 PS. Jag börjar jobba på måndag ;)

2012-06-05 @ 11:14:19
URL: http://enlitenbebisimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0