Får be om ursäkt...

... för att bloggen nu mer är en gnäll-efter-bebisen-blogg!! haha men håll ut! Bara 4 dagar kvar nu!!!

Inatt kom tindra in till oss vid 01.00 först och när hon somnat bar daniel in henne till sig igen och så kom hon tillbaka vid 06.00 tror jag! Jag gick ner på toa kl 7.30 och så skulle jag kolla om skatten kommit in sen blev jag så trött så jag la mig i soffan och satte på rix morronzoo och somnade:) Tindra och daniel hade säkert ändå brett ut sig i min säng oxå;)

Hörde tindra och daniel där uppe 9.30, då vaknade dom:) Han fick väcka henne!!!!!!!!!!!!!!!!! Hör och häpna;)

Frukost, dusch, disk och fix sen iväg till västerås och biltema och ikea! Daniel ska byta nå på sin bil och så lunchade vi på ikea:) GOTTIT! Daniels bror och sambo och lilla nellie var med:) och min pappa:)

Jag började känna mig konstig påvägen hem... höfterna värkte och illamående och huvudvärk... Somnade en stund i soffan innan daniel åkte iväg på kalaset han är på!

Dotra har vart sååå duktig och somnat utan bråk flera veckor nu men ikväll rök vi ihop!! Läste i vår säng och la mig bredvid och låtsades sova... hon låg en stund sen började hon studsa som en annan boll och höll på och sparkades och slogs... efter 1 timme tröttnade jag och la henne i spjälsängen i hennes rum... gick ner och åt lite och hon grät där uppe... när jag hörde " Mamma förlåt, tindra inte vara dum mer" där uppifrån gråtandes kunde inte mitt mammahjärta stå emot... jag gick upp och sa att mamma blir såå ledsen och trött när hon bråkar så med mig... hon sa förlåt och att hon ville sova snällt i mammas säng... fick pussen och kramen och la henne i min säng... 2 sekunder senare sov hon!!

Vi brukar inte gå tillbaka till henne när vi lagt henne i bebissängen men jag kunde inte stå ut att höra hur hon bad om ursäkt utan att gå upp och prata med henne ju!!

Ska strax gå upp och lyfta över henne till sin säng nu för jag tänkte krypa ner:) Daniel blir nog borta några timmar till dock:)

Imorn har jag bjudit in pappa och lotta på frukost, får se om dom kommer:) Annars ska daniel mecca bil imorn och jag lär väl åka in till stan och valla mamma lite... hon ringer och ringer och ringer och jag känner mig mer och mer irriterad stackarn:( Får helt enkelt ta och åka in till henne imorn!! Så får det bli!!!!!!!!!!!!

KRAM!



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0