Envisas med att fortsätta skriva från mobi...

Envisas med att fortsätta skriva från mobilen. Fast nu när amningen funkar och jag har tid till annat så har mitt Internet lagt av! Typiskt!! Men men! Hoppas ni står ut:) jag kör med amningsnappen troget varje gång och det fungerar superbra! Förstår det mysiga och smidiga med att amma:-) hoppas nu bara att han går upp i vikt oxå. Typiskt nog har han precis nu bajsat. Kunde han inte väntat en dag;-) Haha!! Blir nog bra detta:) hur gick det idag då att passa tid?! Haha jo då! Var hos Daniels bror kvart i elva:) fyrtiofem minuter senare än planerat:) det tar sig:) Haha grillat hos Jimmy ikväll:) lycka! Nu är jag en trogen lchfare och det känns bra:) kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0