Rent hus:)

Hunnit mycket idag eftersom jag gick upp tidigt:) Blivit snäll och glad på/mot mannen oxå;)
 
Frukostbesök av pappa och lotta är alltid mysigt:) Hade gjort fröknäcke igår till både mig och lotta:) Sen duscha och amma lite sen lunch.... sen iväg till kyrkan på dopsamtal och då var prästen 30 minuter sen för han hade glömt bort det!!

När vi kom hem igen så sov teo och gör ännu... eller jaa han börjar knorra lite nu! Jag hann med en fika med pappa och lotta innan dom åkte hem och daniel åkte till byggmax för att köpa takpapp, läkt och spik till garagetaket. Jag har oxå hunnit snabbstäda! Dammsuga och röja upp alla miljarder leksaker som låg ÖVERALLT!! haha Nu landade jag i soffan och väntar på att Teo ska göra ljud ifrån sig! Eller skrika: MAAAT! haha snart så!!
 
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0