Ooooont!!

Har sååån vidrig träningsvärk i låren idag! Rensade mellan plattorna ute igår och satt på huk hel tiden... är dock inte klar, skulle behöva göra resten idag men har vidrigt ont!
Kom nästan inte upp för trappen efter toabesöket imorse... övervägde om jag skulle ropa på daniel och be han komma ner med Teo så jag kunde amma här nere men jag tog mig upp:) Så helst inga trädgårdsgrejer idag! haha helst ALDRIG.... skulle gärna ha en helt asfalterad tomt;) haha hatar att hålla på! Tur det blir fint iaf!!

Teobebisen sover i vagnen och tindra leker... jag kollar på våra bästa år och dricker kaffe:)

Det här med att ha en bebis i vår säng hela natten är inte optimlat... Jag sover inge vidare! Nu ska vi testa att ta in spjälsängen i vårt rum och bulla upp med filtar i rullar runt om så den blir lite trängre och mysigare + sätta upp sängmobilen för lite ljud och se om han kan finna sig i den..... Han äter typ 2 timmar på kvällen men vill ändå snutta sig till sömns i sängen... går inte att lägga honom i sin vagga med en gång... och när han ammar somnar vi båda två och jag hinner inte lägga över han...
 
Med tindra hade vi inga såna här problem.. hon sov i egen säng från start!! 3 nätter när hon var yttepytte-liten sov hos hos oss!
 
Det är ju kanonmysigt att ha honom bredvid sig men som sagt, jag sover som en kratta!! Får försöka och försöka:) Några tips??!!
 
nehe ta hans om tvätt som ska vikas och plocka ur diskmaskinen:) sen kanske teo vill ha mat och sen kanske vi vill ha mat och sen KAAANSKE jag går ut och grejar med plattorna... KANSKE;)
 
KRAM!

Kommentarer
Postat av: Linda - Hugos mamma ❤

Jag sov också som en kratta ibörjan när Hugo var liten och sov emellan oss i sängen. Det är ju sjukt smidigt att amma i sömnen ;) Vi hade vaggan bredvid sängen och försökte lägga honom i den iaf i några timmar på natten. Men oftast sov han i våran säng. Nu vägrar han sova i våran säng, har försökt två gånger.. Nej han vill ligga i spjälsängen i sitt egna rum, stora killen ❤ Testa med spjälsängen i erat sovrum, vet att det är svårt att flytta över bäsen på natten när man själv sover, men nån gång kanske du vaknar till när han somnat :) kram ❤

2012-07-17 @ 19:21:12
URL: http://Enlitenbebisimagen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0