Mannen är INTE poppis just nu!!

Här sitter jag nere i soffan med min onepice och kollar på pippi med tindra.... klockan är 7 och hon vaknade redan kl 6 och daniel tänkte då absoluut inte gå upp!!
 
Han är sååå vidrigt morgontrött och viket humör han har sen då!!!!!!!!!! Blääää!! Fast tror faktiskt han spär på det lite extra då han vet att jag inte är lika morgontrött så jag går upp med barnen!!

Vi har jimmy i gästrummet inatt och då tycker jag man försöker se till att barnen är snälla och tysta och inte bråkar med tindra så hon gapar lungorna ur sig!! Hon ville gå ner strax innan sju med det ville inte daniel så hon gallskrek ju i vårt rum..... Jag tog med mig barnen och gick ner!!

Nu ska jag göra kaffe så tycker jag snart om min man igen;) haha
 
Kram på er och ha en bra dag!!

Vi ska på Dopsamtal idag:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0