Andra natten!

Teo sov i sin vagga till 01.30 då han vaknade och ville ha brösten:) Sen sov vi vidare i dubbelsängen:) lyxigt att somna själv och kunna ligga och hålla om mannen:)
 
Idag var vi på stan med lotta och köpte några smycken och så köpte jag 3 cider till daniel för att han är sååå duktig med garaget:)

Sååå fint väder så ville grilla så veronica och hennes familj kommer hit vid kl 18 ikväll:) Jag har slängt ihop en kladdkaka och nu står 2 plåtar fröknäcke ala lchf i ugnen:)
 
Imorgon ska det läggas plåttak på garaget:) Kommer bli jättefiint! Orginalgarage från -76.. direkt på maken är det byggt och så har det regnat in och grejer... 7 av 10 meter fick daniel och pappa riva bort på ena väggen för det var sååååå dåligt!! Nu har vi höjt ena sidan på taket så det kan rinna av regn och snö... tokfint blir det!! Ska sen byta garageporten men det får bli i vår när det finns pengar på kontot igen:) haha Totalt har det ännu gått på 6000kr och då hade vi MASSOR med reglar från daniels jobb jag menar verkligen MASSOR!! Så där sparade vi MASSA pengar!! Och eftersom vi fått mycket hjälp och daniel gjort det själv så har det ju inte heller kostat hantverkare... förutom min pappa:) Han kostar Mat, kaffe och bensin:) Men det är han väääääl värd!!! Vi tankade upp hans bil idag:) Han är såå snäll och hjälper oss och kommer hit varje dag = 4mil/dag för honom:)
 
Teo då... igår blev han av med sitt gips och ingen var gladare än jag.... tills jag såg hur skenorna såg ut och satt!! Då ville jag ha tillbaka gipset igen!!!! Jag veeeeeet, han kunde vart hjärtsjuk eller vad för hemsk sjukdom som helst och det är jag ju såååklart tacksam för att det inte var men jag tycker verkligen att dom här skenorna är vidriga!!!! Dom är sååå fula och 3 cm för stora fram i foten för att han ska kunna växa så det ser stört ut!!!! Nu kan verkligen ingen missa att något är galet med hans fötter/ben... dom drar ögonen till sig!!!

Sjukgymasten vi fick träffa igår undrade vilken fot det hade rört sig om i början och det visste inte jag då vi inte ens sett nå fel... hon sa att hon tyckte inte detta skulle behöva skenor så länge...
 
Jag hoppas att vi snaaaart kan få använda skenorna endast på natten.... men tvivlar på det! Jaja!! Jag är jätteglad trots fula skenor att dom kan rätta till det och att han inte minns detta och inte heller kommer få några men resten av livet!
 
Jag har tagit bort lök och vitlök ur min kost då jag tyckte teo fes mycket och började bli mer och mer kinkig! Tredje dagen nu men jag tycker det är bättre..... nu äter han var 4:e timme dygnet runt och knölar inte för magen och vill snutta extra:) Skönt för honom att slippa magont!
 
Soom sagt imorgon ska plåttaket på garaget så pappa och maria och jimmy kommer hit:) Tror jag och maria rymmer iväg någonstans:) hihi fika fika fiiiika!! Någon lekpark för tindras skull vore trevligt:)
 
Nehe om man skulle dricka upp kaffet och städa badrummet o toan sen då.... japp så får det bli:) Trevlig fredagkväll!!
KRAM!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Åhh, garage!

Vi var också i färd med att renovera och reparera vårt garage i sommar. Men det blev så besvärligt och omständligt med bygglovet och tog sån tiiiiiiid!

Gick det snabbt för er att få bygglov?

2012-07-21 @ 13:57:14
URL: http://www.akinna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0