Trött!

Jag har nu de senaste dagarna vart extremt trött... jag vet inte om det beror på slarv med LCHF eller om det är bebisen i magen som snor min energi eller både och kanske?!

Idag tänkte jag ut och gå efter jobbet med Tindra. Hämtar henne från dagis kl 3 och sen ska vi ut och gå:) Gick till jobbet imorse i rask takt och magen var snäll och glad och sa inget alls:) Brukar få håll eller sammandragningar men inte idag.. inte på morgonen iaf! hahahaha

Sugen på korvstroganoff idag:) Blir det nog till kvällis:)

Tindra har nu snart sovit en hel vecka utan välling när hon somnar eller på natten och kissar mer och mer på pottan... mammas lilla bebis ju!!!! Stooor tjej Strl 98 i kläder för hon är så lång!

Vägde mig imorse, 2 kilo har jag gått upp:) med LCHF några dagar nu går jag snart ner dom igen... så lurigt de där... men glad att jag stått still i 24 veckor!!!:)

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0