Skrattade åt mig själv imorse...

Gick ur sängen, tog fram kläder och gick ner på toa... när jag skulle tvätta händerna såg jag något konstigt på magen. På mitten under naveln liksom... en ljusbrun skuggad rand från naveln och ner... jag tog lite vatten och försökte tvätta bort det... hahaha tills jag kom på... HORMONRAND!!! Hade aldrig det med tindra.. men nu ni! Ljuuuuuus är den men den syns:) haha som första gravtesten;)

Magen ser ut som en pojkmage oxå tycker jag och säger folk.. blir det en liten Milo eller Texas eller Dexter eller Love eller Wiggo kanske:)

Eller en Junie eller Tigra eller Natalia eller Vilya eller Amelia eller vad blir det?!:)

Daniel har börjat känna bebisen nu... varje natt skedar jag daniel, annars kan vi inte somna!! VARJE natt!!!! Då kännde han bebisen härom dagen:)

Våra sovrutiner säjer folk usch åt.. haha folk vill ha sin egen sänghalva och sitt eget täcke typ men INTE vi:)

Vi kan ligga och prata lite och så skedar han mig eller så ligger vi på rygg och sen när vi säger godnatt och pussas lägger vi oss till rätta, alltså jag ligger bakom honom och håller min hand på hans mage och han lägger sin på min:) hihi! Och benen måste vara ihopkrånglade annars sover vi inge bra:) haha störda va?!

På natten kan jag vakna av att jag vänt mig eller så då kryper jag tillbaka till rätt possition:) haha

Tindra får nu inte heller äggmjölk. Hon drack mindre och mindre av den så nu två kvällar/nätter har hon somnat och sovit utan något:) Stora tjejen! Skulle behöva sluta med napp oxå! Hon biter sönder dom!!!!

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0