Nu ni är det krig!!!

IGEN!

Gissa vem som ringde idag?! Joo ni albrekts guld... jättetrevlig som hon vart heeela tiden sen jag fick kontakt med västerås-butiken:)

Hon berättade att flera guldsmeder kollat på ringen och såg/sa samma sak..."Det är fel på ringen, men vi har inte orsakat det..." Absoluut inte sa jag till henne.. jag vill ju bara ha en hel och fin ring liksom och är glaaad att dom hittade något!!

Innan jag hann fråga något mer berättade hon att hon nu reklamerat min ring och beställt en NY RING o RÄTT STRL till mig:) Jag ska få en nyyyy fiiiin ring som är heeeeel och inte förstorad!!!

Dom ansåg oxå att förstoringen syntes påtok för mycket.. man undrar ju vad för klåpare som gjort det då?!!!

Jag var sååå glad när jag la på luren men samtidigt såååå jävla arg!! Hur kan CHEFEN i butiken i eskilstuna stå och säga till mig att hon inte ser något fel på den och INGEN i hennes butik gör det och att jag får nöja mig med den ringen, att det ska vara så!!!!!

Jävlar vad krig det ska bli nu!!!!! Detta är INTE okej!!!! Hela personalen nekade att dom såg något fel!! Men nu ska dom få höra!!!

Jag är såå glad för min ring så jag skulle  egentligen inte behöva bråka nå mer men bara för att jävlas och knäppa dom på näsan och ge dom en fet utskällning ska jag härja!!!!!

Snart har jag en nyyyyyy fiiiiin ring på mitt finger... tyvärr inte den som daniel trädde på mitt finger i kyrkan men en ny och fin och HEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

KRAM!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0