Jaa ni, jag undrar oxå hur det går för min...

Jaa ni, jag undrar oxå hur det går för min ring. Vi har vart gifta i över fem månader och detta är tredje gången den är iväg nu. Har inte haft ringen alls mycket:( Pratade med butiken i Västerås förra veckan och dom väntar på att ringen ska komma tillbaka till dom nu snart för att vi sen ska få höra om dom hittat något fel. Jag räknar med att dom säger att inget är fel, de är tydligen samma guldsmed som Eskilstuna har:( Men det kändes bra att iaf hon i butiken såg felet och att jag hade min syster och Emelie med som bevis på det! Om det nu skulle låta annorlunda snart! Jag vill ju bara ha min ring, hel och fin! Jag blir bara arg såfort jag tänker på det. Hur personalen i Eskilstuna kan stå och neka att dom ser något fel på ringen och säga att jag får nöja mig med detta. Aldrig i livet säger jag bara! Kopplar gärna in regionschefer och tidning och arn! Varför ser dom flesta felet men ingen av Eskilstuna butikens personal! Är inte det extremt konstigt?!?! Fortsättning följer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0