Gurkstavar och aioli!

Lyxdiet, jag veeeet:)

Sitter och äter gurkstavar och aioli vid datorn och dricker vatten och kaffe! GOTT!! Magen var hungrig!

Magen buffar mer och mer och igår fick jag en rejäl spark:) MYS! Vaknar allt som oftast på natten och känner den.. eller så väcks den av att jag vaknar och går på toa:) Både och kanske:)

"Inatt" vaknade tindra och var ledsen och gick inte att trösta.... gick inte, försökte med allt utom välling för när jag kollade på klockan var den bara 22,30!!! Hon fick ligga hos mig en stund och sen frågade sa jag " ska inte du sova i din säng?" Då nickade hon och jag bar in henne och så slocknade hon och sov heeela natten:) LIKE!!

Kalas i helgen för mamma som blir 55år... jag håller på och klurar på dom sista presenterna!

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hejsan.

Jag är bara nyfiken på hur det har gått med din ring?

2012-01-22 @ 17:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0