Detta med att "fuska"!!

Igår åt jag glass och några godisbitar och idag är jag JÄTTESVULLEN i kroppen!! Fingrarna värker och jag känner mig inte kry!!

LCHF igen, strikt!! Eller jaa... inte jättestrikt men som tidigare:) På´t igen bara!

Jobb till 13.30 idag och sen kalas i sthlm kl 15.00... Skulle behöva duscha innan och byta om liksom... det tar 1.5 timme att åka... jag får snabba mig!

Vi samåker med pappa och lotta och ska jag vara ärlig har jag nästan ingen lust att åka... eller joo jag vill åka men jag är såååå jävla trött hela tiden nu och så ska jag jobba först och sen åka dit liksom!!!! Jaa ni... det ska nog bli bra!

Vi byter vecka idag! V.22 går vi in i idag:) Tiden går foooort! Fortare än med tindra!!

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0