Trött!

Trött, somnade framför melodifestivalen igår trots gäster.. haha illa att vara gravid och ha jobbat och stressat hela dagen! Var däckad redan innan maten! haha

Kalas hos svärmor igår och sen gäster på mat hemma annars hände inte så mycket.... Jobbig dag på jobbet var det och jag hade onda sammandragningar hela dagen tills jag kom hem och kunde lämna över bilnyckel och allt Tindra-ansvar på Daniel, när jag satt still och tog det lugnt gick det över.... skönt!

Min ring är fortfarande hel och fin! Jag jobbar inte med den längre så av och på!! Snart blir jag mamma-ledig så då får jag ha den PÅ hela tiden:)

V. 26 idag och magen är GIGANTISK! Undrar vart detta ska sluta?!

Jag har fått jättemånga kommentarer om att jag ska ge mig ang bemötandet och så och jag blir helt paff att folk bara låter det gå dom förbi! Som kunde ska man inte bli bemött som vi!

Idag är det kusinbarns kalas hos underbara familjen Lundberg<3 MYS!!

Sen däckar jag tidigt ikväll! Ledig imorn och då är det utvecklingsamtal på dagis, det är på tiden!!! Ska vi höra vad dom säger om att dom inte går ut!!!!
i övrigt är vi väldigt nöjda med dagis!!:)

nehe jobb nu!!

KRAM!


Kommentarer
Postat av: Malin

Du skriver "Jag har fått jättemånga kommentarer om att jag ska ge mig ang bemötandet och så och jag blir helt paff att folk bara låter det gå dom förbi! Som kunde ska man inte bli bemött som vi!". Det är ingen (vad jag kan se) i kommentarerna som menar att de inte hade agerat i ärendet om de varit i din situation. Vad som däremot sägs är att du borde sluta engagera dig i något som inte ger någonting tillbaka. Du har fått upprättelse i form av ny ring, kommunikation med företaget och ersättning i form av presentkort.



Det hade varit intressant att höra vad du egentligen vill ha och förväntar dig. Vad vill du att företaget ska säga till dig eller göra för dig? Kommer du någonsin bli nöjd?



Dessvärre tror jag att Albrekts guld levererar det du betalar för. Kvaliteten på metaller och stenar är i regeln lägre hos de som massproducerar sina produkter.

2012-02-12 @ 11:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0