Nybadad!!

Jag har nyss badat:) Skööönt men bebismagen får inte plats under vattnet... haha större badkar behövs:)

Inatt sov tindra hela natten men jag hörde henne två gånger och gick till henne och då låg hon uppepå täcket och åt fel håll i sängen:) Jag la tillbaka henne och bäddade om henne och sista gången vid 03.00 var jag så kissnödig så jag gick ner och kissade och laddade kaminen med mer ved... det var glöd sen kvällen och det tog sig fort:) 18.8grader var det nere då:) daniel gick ner på toa halv 8 och la i mer igen och när vi kom ner 08.30 då var det 21 grader:) SKÖNT!

Elementen är igång överallt på underhållsvärme.. typ 16-17 grader så blir det under det så kör dom igång... vi eldar dygnet runt nu:) Jag har ju såååån tur/lyx att jag jobbar bara 800 meter hemmifrån och har oftast bil på jobbet så jag kan åka hem och lägga i ved:)

Så alltså har vi det varmt och skönt inne nu:) 22 grader i köket och 24 vardagsrummet:)

Pappa kom på kaffe imorse och han hjälpte daniel och mig att lassa in mer ved här vid kaminen och så kom jimmy och maria:) Dom ville ha tindra idag medans vi målade bebisrummet och självklart fick dom det:) dom är iväg nu och myser:)

Jag passade på att sova en stund och sen lyxa till det med att bada:) Innan det tvättade jag håret och hade i en het olja 1 minut som skulle verka lite och sen skulle man skölja ur den.. den är från oriflame och jag köpte den till bröllopet men använde den inte då:) Men nu! LYXmamma idag:)

Fick en härlig kopp te av mannen i badet oxå:) Låg där och tittade på magen och så buff så såg jag magen rörde sig och kände bebisen sparka rejält:) SÖTT!!

Nu sitter jag här i min mammamysis och bloggar och väntar på att tindra och maria och jimmy ska komma hem för då blir det middag och mys till Melodifestivalen:)

Daniel har målat 2 gånger i bebisrummet nu och en gång till behövs:) Så imorn ska det nog ställas in bebissaker där:) MYS!!!!!!!!!!!!!!!!!!

KRAM på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0