Nu är tindras elaka mamma igång igen. Denn...

Nu är tindras elaka mamma igång igen. Denna gången är det att sluta med napp som gäller! Tindra biter sönder en napp om dagen ungefär och det är både livsfarligt och dyrt!! Ikväll fick hon lägga sig utan napp och hon grät i fyrtio minuter typ och jag gick in ibland och förklarade och berättade för henne varför det blivit så här och bäddade ner henne. Efter fyrtio minuter gick jag in och ställde mig vid sängen och la min hand på henne och det dröjde inte länge förän hon sov!!!! Duktiga tjejen! Alltså är nappen trygghet eftersom att hon somnade när jag var där inne. Vi är i Borås hos Emelie o melwin och jag är lite orolig för inatt. Vill ju inte att hon ska väcka alla med sitt skrik så jag får väl ge nappen då men köra hårt imorgon när vi åker hem i bilen och väl hemma behöver jag inte vara rädd att hon ska väcka någon. Nästa barn kommer jag inte vänja med napp i bilen. Bara när man sover:) när det väl går att välja:) elak morsa mina barn har;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0