Jag är sååååå jävla arg!!

Regionschefen ringde mig idag och skulle skicka ett presentkort till mig som kompensation och jag gav min adress... jag hade inte riktigt tid att prata så jag hann inte säga så mycket utan hon sa bara " tack och hej då..."

en halvtimme senare ringde jag upp henne och ville höra om HON tycker det är OKEJ att bli bemött som jag blivit? Om det är OKEJ att personalen nekar att ringen är trasig trots att alla andra ser det? Hur hade hon tyckt liksom!!!!!!!!!!

Nej då fick jag till svar " jag sitter i möte och har inte tid med dig, jag har pratat med butiken och gjort mitt jobb, jag har skickat presentkort till dig, ha en bra dag tack och hej då..." sen la hon på!!!!!!!!!!!!!!!!

Va i helvete?!?!?! Säger man inte då att man kan ringa upp senare?!?!!!!! Jag är inte nöjd!! Hon har ju hört deras historia och skiter fullständigt i min! Men som CHEF får man inte göra det!!!!!!!!!!!!!!!!

Kunden har alltid rätt?!!!!!!!!!!!!

Gå ännu högre eller jaga henne?!!!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Men... nu får du väl ge dig? Är det värt att lägg all den här energin på ärendet? Du har fått en ny ring, du kommer få kompensation i form av ett presentkort och du har fått prata med chefen. Vad mer förväntar du dig?



Lämna det här bakom dig och gläds åt ditt äktenskap och din familj istället för att ödsla tid och energi på något som inte ger dig något tillbaka.

2012-02-09 @ 16:41:16
Postat av: K

Jag håller med Malin. Släpp det!!!

Sälj presentkortet för jag antar att du inte kommer handla där igen och gå vidare....

2012-02-09 @ 19:16:24
Postat av: Anonym

Ja, att du pallar!



Man brukar ju få vad man betalar för liksom. Albrekts Guld är ingen "jättefin" affär, så att du får ett presentkort som tack ska du nog va nöjd med.



2012-02-09 @ 22:09:12
Postat av: Anonym

ja va ska man säga liksom.....orka!

2012-02-10 @ 13:56:37
Postat av: Anonym

Fattar inte att du ens orkar. Du verkar ju vara en sån som aldrig blir nöjd. Du har nu fått en ny ring samt kompensation för allt besvär. Lägg ner o gå vidare! Man kan inte få allt här i världen.

2012-02-11 @ 08:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0