helt rätt!!

Jaa i detta fallet är kunden riktigt jävlig med all rätt!! Tror inte det är många som orkar bråka som jag gjort nu men att ha en trasig ring är INTE okeej! Butiken har säkert aldrig stött på dessa problem förut för folk brukar inte orka bemöda sig med att bråka!!

Nu väntar vi och ser om presentkortet kommer i veckan och så ska jag fundera på om jag ska använda det i västerås/borås eller sälja det!! Går inte till eskilstuna butiken!!

Sååå skönt att jag hade rätt iaf i allt detta då det är dom som ska skämmas för hur dom betett sig! Jag fattar fortfarande inte varför man inte ger med sig och byter ut ringen när den är trasig, dom är ju fan försäkrade mot sånt ju!

Jag tror absoluuut dom tycker jag är hur jobbig som helst och jag hoppas dom tänker sig in i samma situation själva eller upplever samma så dom får känna på hur det är att ha en ring som är trasig och att bli nekad en ny!!!

Blombud är skickat till butiken i västerås med all rätt!! Underbar var tjejen där!! Superbemötande och hela baletten!!! Att det sen tog tid att få ringen spelar ingen som helst roll så trevlig som hon var hela tiden!!!

Vi får väl se hur stämningen är på släktträffarna härdan efter... jag bryr mig inte heller för VI har haft RÄTT!!!!!


Kommentarer
Postat av: Annika

Åhh, vilket strul det varit!



Guuuuud så tråkigt.



Nopp, Albrekts Guld ska vi inte handla på.



Kram.

2012-02-11 @ 07:41:02
URL: http://www.akinna.se
Postat av: Anonym

Kunden har inte alltid rätt men ibland så lönar det sig att ge kunden rätt....

2012-02-11 @ 18:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0