Har precis pratat med regionschefen nu Ang...

Har precis pratat med regionschefen nu Ang min ring. Först visste hon inte vem jag var men sen hade hon tydligen pratat med butiken om mitt ärende! Hon var trevlig:) hon hade hört att jag skrivit om dom här på bloggen, man undrar ju hur;-) Jag ville inte dra in Daniels kusin i detta då vi inte haft med inne att göra där men det hade hon själv gjort. Regionschefen undrade vad jag ville nu och jag sa att jag fått underbar hjälp i Västerås och att jag nu äntligen, ett halvår efter mitt bröllop har en ny fin ring igen! Hon undrade igen vad jag ville! Hon undrade om jag ville ha någon kompensation och det tycker jag absolut är på sin plats sa jag, ska man ha såhär mycket problem och strul och behöva byta butik?! Hon skulle prata med butiken och höra av sig igen! Visst att jag skrivit om detta här för er,u det står jag för! Vore ju värre för dom att jag gick till tidningen?! Jag vill bara ha en fin hel ring och bli bemött med respekt! Kunden har alltid rätt har jag fått höra alla år! I detta fallet känns det så skönt att jag hade rätt! Att det var fel på ringen! Tycker dock synd om mannen som hamnar i kläm men ha tycker inte att dom behandlat oss rätt heller!! Hoppas på en ursäkt nu så är allt bra sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0