Beröm av Mia<3

Hos barnmorskan idag fick jag myyyycket beröm!!! Hade gått ner 1 kg sen sist och det var jag sååå nöjd med och Mia var inte sen att berömma mig!!! Fick sååå mycket beröm!! Kändes jättebra!!

hade bra värden men 4 ketoner i urinen och hon frågade om jag åt och drack bra och jaaavisst gör jag det men idag drack jag lite lite:)

Berättade att jag äter LCHF och guuud så glad hon såg ut! Hon nästan förespråkade det:) Hon tyckte det var kanon och jag berättade hur bra jag mådde av det och hon tyckte absoluuut det var kanon!! Hon tror inte på sånt skit man äter idag:) haha

Vi bokade resterande besöken fram till 28 maj... och glukosbelastning i slutet på mars tror jag och så:) nu nästa gång vi ska dit är 6 mars har jag för mig:) En tisdag då hon var fullbokad den måndagen men annars fick vi bara måndagar för då är ju daniel ledig:)

Fick moderskapsintyget oxå:) Nu ska det fixas papper och skicka in om graviditetspenning som det nu heter... fick ju det med tindra men nu har dom ju dragit åt ännu mer liksom!!

KRAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0