Sugen på nytt!!

 Idag har vi en inne mysdag!! Mulet och regn ute... bläää.... fast myyyyysigt oxå.... älskar ju hösten jag!! Älskar alla stickade tröjor och alla ljus och brasan som är tänd.... gaaaah!!
 
Igår körde jag igång med soppor.... köpte 2 förp nutrilett och ska försöka köra nu renkur i 3 månader.... andra dagen nu och det känns kanon!!!
 
Vi har dop på söndag och ska bjuda på hemmagjorda smörgåstårtor och moussetårta med kaffe:) Emelie från borås, min bästa vän och teos ena gudmor kommer på torsdag kväll:) På fredag åker vi och handlar till smörgåstårtorna och på dagen görs dom... vi ska få låna grannens extrakyl flr vi får inte plats med 3 plåtar tårtor i vår kyl.... granering på söndagmorgon:)
Moussetårtorna är de som vi gjorde till tindras dop och sov vi även hade i vår bröllopstårta... gaaaalet gooooda!! Fast på teos dop blir det bara choklad:) På tindras hade vi någon annan smak oxå... men choklad går oftast bäst:)
 
Blir såååå less på att det inte gåt att lägga in bilder här ännu och inte mobilblogga via sms... smidigt tycker jag ju!!

Nehe nu ska jag mysa vidare i min onepice:)
 
nemen kolla... det gick att få in en bild... tror jag... vet ju inte om den syns... men detta vill jag ha som soffbord:D
 
kraaam
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0