Nu så....

Jag har släpad ved gjort lunch, fikat, tagit hand om barnen, dammsugit och torkat golv, lagt middag, badat dottern, skurat köksbänkar, tvättat köksmattan, bäddat rent sängar och massa mer.... men dagen började med sovmorgon:) Eller njaa...finns det såna när man ammar?! haha joo då.. .lillgrodan vaknade vid 3 och fick då komma till mig och amma sen somnade vi och vaknade runt halv sju.... då vaknade tindra oxå... ammade och hämtade en flaska ersättning till teo och bytte blöja på båda barnen och så la vi oss igen och då sa jag till min man att idag är det min tur att ligga kvar i sängen.... han tog med tindra och täcke o kudde och gick ner till soffan o la sig;)
 
jag o teo somnade om och vaknade halv tio när svärmor ringde:)
 
Sen har dagen sprungit iväg och jag har fått mycket gjort!!
 
I torsdags var vi på 2 månaders kontrollen med teo och han hade då bara ått upp 10g på en vecka.... läkaren tyckte tillägg.... så nu ammar jag och sen får han en flaska... han dricker 135ml efter typ40 minuters amning.... känns rätt meningslöst att amma då ha ändå kräver så mycke ersättning oxå?!! Men smidigt på natten då han klarar sig på enbart amning:)
 
Han är nöjd längre nu och sover längre perioder:o) Ska tillbaka och väga honom nästa vecka och se hur mycket han gått upp:)

Här har vi bajsfest varje dag numer;)
 
Och dotra då!! Hon är heeelt GALEN! Lyssnar INTE, LYDER inte och är allmänt jävlig... all sin vakna tid! Och jag LJUGER inte!! Extrem jävla trots!! Häromdagen undrade jag hur jag skulle klara av henne.... vidrig är hon när hon sätter igång... hur länge håller trotsen i?!! Kommer inte bli skoj när hon blir 13.... gaaah!!

Tur hon har sina underbara och mysiga stunder för annars skulle jag krivera.... Igår när hon var som värst undrade jag varför jag frivilligt vill ha fler... hahahaha
 
kram på er
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0