Hmm!

Bloggen har strulat läääänge nu... funderar på att byta?!! Kan inte mobilblogga och u ka man inte lägga in bilder heller för dom har stängt ner de står det för de ska göra något... hmm!!!!!!!!! Tiden finns inte riktigt att blogga och då är det kanonsmidigt att göra det via mobilen ju!! MORR på dom!!
 
Aja!!
 
Igår var jag och daniel och teo på min farbrors 50-års fest! Ett herrans liv!! Polispådrag och grejer....kom hem 04.00 och la mig med en gång o ammade teo... gav han en flaska ersätting oxå sen minns jag inte när han vaknade nästa gång.... haha vaknade vid 10 iaf och gick ner.... gjorde kaffe o åt frukost och ammade.... sen åkte jag till pappa:)
Daniel sov i gästrummet inatt då vi va lite oroliga att han som var full skulle rulla på teo eller så... aja.... jag ville iaf inte bara sitta hemma så jag åkte till pappa för att snacka om festen och dricka kaffe såklart!!!!!!

Min man ringde 12.30.... då hade han vaknat:) hihi!
 
Jag åkte hem och vi åt lunch... jag la mig i soffan och ammade medans daniel kollade på film.... sen skickade jag över teo till daniel när det var dags för flaska och så somnade jag någon timme:) Sen var det dags att hämta lilltjejen från tåget:)

Hon ha vart med fina maria och jimmy i sthlm över helgen och sovit på hotell och gått på skansen... värsta grejen ju för henne.... hon hade ridit på häst och klappt ormen... hihi.... meeeeen såååå glad hon blev när hon såg mig idag.... för att inte tala om hur glad hon blev av att se daniel..... det är veeeerkligen pappas flicka de där!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
I fredags innan vi skulle köra dom till tåget sågs vi på underbara hem för att kolla på soffa.... OBSERVERA KOLLA!! jojo.... 10.15 var vi där... 11.00 åkte vi därifrån med NY SOFFA!!! MOaahahahaah
 
Vi köpte en dubbeldivan... svart och kanonskön och snygg!! Tyvärr går det ju inte att ge er någon bild...
 
men följ mig på instagram: Ninnizliv
 
kram på er
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0