Trodde det var dags igår!!

Igårkväll hade vi svärmor över på besök och middag. Trevligt och gott och bäst av allt tyckte nog Tindra var att farmor badade henne:)

Tindra har fått för sig att det ska badas varje kväll och självklart får hon det! Hellre det än att hon som ett tag sen var LIVRÄDD för det:)

När farmor åkt hem började jag må konstig! Värkar och illamående.... Illamåendet kom mer och mer och värkarna med jämna mellanrum!!

Först ringde vi och hörde om svärmor blivit dålig av maten, visste ju inte vad det var... men inte då.. och daniel och tindra blev ju inge dåliga....

Jag tog alvdedon och la mig en stund. Slumrade in mellan att värkarna kom och så höll de på en stund! Till slut gick jag och stopade fingrarna i halsen för att få upp det!!

La mig igen och värkarna höll i sig lite till sen tog de slut och jag sov gott hela natten.. hmm... konstigt de där....

Imorse när jag vaknade var jag dock helt prickig i ansiktet!!! Röda små prickar, en del lite större... googlade på det och mycket riktigt som vi trodde, blodkärl som brustit av kräkningen... går över efter ett par dagar!!

Idag känner jag inga värkar ännu:) Bara pojkbebisen som busar runt:) SKÖNT!!

Vi är hos svärmor nu för killarna här byter hennes altantak.... men såklart sket sig allt när det var fel mått på grejorna så dom är iväg och byter det nu!

Nu vaknade tindra!!

Ang. nattning så går det peppar peppar bättre och bättre! Jag känner ingen jättepanik på kvällarna att hon MÅSTE somna den tid vi alltid sagt innan då jag går hemma nu! Men vill gärna att hon sover innan 20.00 och det har hon gjort:) JÄVLA hosta hon har nu bara:(

KRAM på er








Kommentarer
Postat av: Elin

Spännande, snart titta lillen ut! :) läskigt med prickarna, hoppas det försvinner. Skönt att nattningen går bättre :) kram

2012-04-14 @ 22:53:26
URL: http://enrosagerbera.blogg.se/gravid

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0