Heffaklump!!!!

Min pojke i magen har blivit en HEFFAKLUMP!!! haha var uppe till förlossningen igår för jag har såååå ont i magen... inte sammandragningar och inga värkar något annat är det! Som håll fast heeeela tiden.. tredje dagen nu men dom kunde inte förklara det!! Bebisen ligger med huvudet LÄNGST ner liksom! Han har armar och ben på den sidan där jag har såååå ont men inget sånt borde orsaka smärtan!!

Dom viktuppskattade honom nu till 3kg! För två veckor sen vägde han ju 2277g..... han har blivit en HEFFAKLUMP! han lär bli en stor pojke... tror att han har mina gener, kort och tjock... tindra har ju daniels gener, lång och smaaaal:D haha vi får väl se!!

Tur att man inte känner hur mycket bebisen väger när den väl ska ut;) haha

Smärtan sitter i ännu och vi vet som sagt inte alls vad det kan vara!!!

Nu är det nedräkning, BIG TIME!!! 30 dagar kvar idag!!! Weeeeeeiiiiii snaaaaaaart dags!!!

Igår la jag i en kudde i vagnen som jag köpt:) med örngott som det står "Tuffing" på :) SÖTT!!!!

Idag ska bilen till köping och där ska det göras framvagnsinställning!! Bilen drar såååå mycket till höger och så har vi en sportkombi = bredare däck = ännu svårare att köra på vissa vägar!!

Min MAN har ju lite kontakter där då han jobbar där så liiite billigare fick vi det:D DET gillas!!!!! haha

LCHF går fiiint daniel kör oxå!! jag har gått ner 2-3kg så nu har jag totalt sen jag blev gravid gått upp 5kg:D inga större siffror att prata om:)

Jag kör inte lika strikt som daniel såklart då jag är gravid men jag läääääängtar tills heffaklumpen är ute då man kan köra på lite mer och FÅR gå ner i vikt utan att behöva tänka på bebisen i magen... då är han ju ute:D

Trevlig helg!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0