Supersportbilar vs barnvagnar;)

Jag och mannen sitter i varsin soffa med varsin dator och kollar på olika saker.. han drömmer om supersportbilar som gör 1-100 på mindre än en sekund typ och jag kollar barnvagnar:) hihi.... Drömmer oss bort!!

Daniel var i lördags och körde lamborgini i sthlm... 12 minuter och han blev SÅLD!!!!! Han skakade när han kom ur bilen, sååååååå coolt tyckte han det var!! Så nu tittar h an på olika superbilar och grejar... hahahahah!!

Jag o andra sidan kollar mig yr på barnvagnar... vi har en scooter till tindra men jag skulle gärna ha en annan o andra sidan går hon mer och mer själv så jag får nog vackert vänta tills Tindra får ett syskon så jag kan välja och vraka igen;) moahaha!!

Obs! Är INTE gravid!!!! Bäst att skriva de så ni inte tror en massa:P

Min syster var här i helgen oxå med familj.. supermysigt som vanligt! Vi var ute och åt... nu här näst är det vår tur att åka dit o november/december tänkte vi:)

Idag har daniel jobbat, hans chef ringde igår och frågade om han ville hoppa in på övertid... jaaaa tack;) hihi! Jag har ledigt 2 dagar denna vecka + helgen = mycket skööönt!!

Vi har vart och grattat daniels mormor som fyller i veckan:)

KRAMIZ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0