Shopping!

Idag har jag vart på lite sjuk-shopping! Tindra är krasslig nu efter 3 dagar på dagis, oväntat va?;)

Iaf så åkte jag till tuna park med lotta och skulle dels klaga på min ring som har fått 2 små hål i sig... jaaa vi snackar vigselring som är använd 3 veckor imorn!!!! arg blir jag! Hur som helst så skulle jag lämna in den närmare torsdag för då skickas den iväg till guldsmeden så ska dom kolla den!!!!

Sen skulle jag ha några tunnare vantar till tindra o nån sjal... o de hittade vi:)

sen har jag tyckt att hennes skor i strl 21 börjar se små ut och japp!!! Det var dom! hon har tårna ända emot och det är INTE Okej!!! Nu blev det 3 par skor till henne... höstskor, vinterskor och allväder:) Perfa! Bilder kommer här nere...

Ikväll kommer Jimmy och anna och nellie hit och äter lite:) MYS!

Rejäla vinterkängor! Perfekt till kalla vintrar!!

Allvädersstövlar till dagis med tjockt foder!!





Dessa som höstskor! Dessa fanns i ljusare färger oxå men tänk er, sandlådan och allt! ICKE!! Tyckte dessa var coola!!!


Kommentarer
Postat av: Julia

ett tips om du vill handla något på nelly.com.. vet en jättebra sida där man får köpa presentkort värt 300 för bara 100 spänn. dessutom, om man sen värvar sina vänner får man poäng så man kan växla in till ytterligare 300 för varje vän som köper(!!). inga andra krav, vet att det låter för bra för att vara sant men det är det inte! har själv fått ihop 4800 i presentkort som jag betalat 400:- för, och jag har "bara" värvat 12 personer för att få ihop så mycket:) GALET bra! det gäller bara till nu på onsdag dock..



http://juliaberg.se/2011/september/tjanat-4000-pa-nelly-nu-missa-inte.html

2011-09-04 @ 16:39:01
URL: http://juliaberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0