Segt här!

Vi sitter och kollar på 2 1/2 män nu och skrattar!! Det är vårt favoritprogram:)

Idag jobbade jag 7.30-11.30 men kompade från 10.45 och gick hem:) Tindra hämtades 13.45 efter lunch och sovning och så ringde vi svärmor som slutade 14.00 så hon hjämtade oss och så åkte vi hem till henne... Hon skulle städa och byta gardiner.... Vi snackade och fikade!! Like it!

Snart helg igen och jag jobbar i helgen tyvärr... jag tycker inte det är roligt längre att jobba helg.. jag vill vara hemma med mina mysisar ju! :) På söndag slutar jag tidigt så då hittar vi kanske nå nåt om inte daniel skulle rollspela:) Man vet aldrig:)

Vad hittar ni på?

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0