Så fucking jävla förbannad!!!

Självklart kan jag skriva med vänster-text:) Vad gör man inte för sina läsare?:) Jag är 23 år gammal för er som undrar:)

Jag är sååå grymt jävla arg!!! Min vigselring är nu inlämnad till guldsmeden.... Dom fick ju förstora min ring och den skarvningen syns TYDLIGT och är INTE OKEJ efter 3 veckor och eftersom det inte är MITT fel så tycker jag verkligen inte att jag ska behöva ha det så!!!!!

Och så upptäckte jag förra helgen att det är hål i ringen... det ser ut som hål! Jag var inne i fredags och pratade med chefen och de skulle skicka iväg den.... hon hade dålig syn sa hon så hon såg inget men med hennes lupp fick jag se tydligare och jag såg det!!! NÅGOT HAR HÄNT MED MIN RING!!!!!!

Gaaaah håller på och får spel på dom! Hur i helvete mycket otur kan man ha???? Nu ska jag ha en ny ring! Jag tycker inte detta är okeej... skulle ni funnit er i detta!???!?!? Att vigselringen är trasig och ful och ska få det LAGAT???? Jag tycker inte det är okeeeej!!!!

o inte nog med det så ringer daniels kusin som jobbar där och säger att hon hört från guldfynd att jag snackat skit om albrekts till dom... hmm när jag var inne med maria och frågade om gravering till daniels ring så frågade dom om jag inte graverade båda ringarna på samma ställe och jag sa att jag riskerar inte att bli av med en ring till och att dom har urusel service... inge skitsnack där alltså!!! Bara sanning!!!

Jag tycker inte att jag ska behöva ha en ful och trasig ring för att hans kusin jobbar där? är det så? ska jag bara hålla tyst då?

när jag får skit på mitt jobb säger jag kanske "jävla gubbe...! " tyst för mig själv och så jobbar jag vidare!! Det gäller väl att ta kritik, både bra och dålig ju!!

Det påstås oxå att jag sagt att ringen blivit stulen i butiken och jag vet att jag hela tiden sagt att den blev stulen påväg till gravering!!!!!!!!!!!!!! gaah jag är så fruktansvärt jävla förbannad så ni anar inte!

Jag har grinat flera gånger ikväll och funderat på vart jag ska vända mig... är det vutikschefens chef eller är det någon annan? Får man verkligen hålla på såhär?

Vad tycker ni?!!!???

Kärlek till er alla <3





Kommentarer
Postat av: Syssling pyssling

Mejla huvudkontoret och skriv precis allt som hänt från dag ett. Butikschefen kommer garanterat inte göra nått om dom

Redan har hållt på o strula såhär mycket!

På dom bara! Rätt ska vara rätt!

Kontakta även reklamationsnämnden! //Sofie

2011-09-05 @ 21:05:08
Postat av: Emelie

Konsumentverket!!! Rådfråga, skaffa dig kött på benen!!! IDIOTER!!!

2011-09-05 @ 21:57:02
Postat av: syssling pyssling

http://www.arn.se/

2011-09-05 @ 22:36:40
Postat av: jajja

Tack för att du vänstetskriver=)

Hoppas att allt löser sig med din ring.



Jajja.

2011-09-07 @ 08:06:30
Postat av: Malin

Før det førsta skulle jag aldrig køpt min ring på varesig Albrekts, Guldfynd eller annan kedjebutik. Har jobbat flera år på Guldfynd och vet vilken skit de sæljer, hellre vænda sig till en privat guldsmed och få en unik produkt i bra kvalitet. Men nær olyckan ændå ær skedd skulle jag vænda mig till konsumentrådgivaren i kommunen samt butikens huvudkontor.

2011-09-07 @ 08:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0