Min ring is back;)

Min vigselring sitter på mitt finger igen med min förlovningsring:) Det är lycka det! Att sen guldsmeden och albrekts guld är helt usla är en annan sak!!!!

Jag gick och hämtade min ring och hade fått den omroderad eller vad det nu heter och nu glänser den som aldrig förr.. inte ens när jag köpte den glänsde den såhär mycket!! Hur som helst så påstår guldsmeden och albrekts guld att dom inte ser något hål i ringen trots att jag såg det direkt när jag fick tillbaka den!!!!!! Chefen där är inge rolig och jag orkar inte bråka mer med henne just nu så ska låta en guldsmed här kolla på den och sen ta det efter de.....

I helgen nu har vi inte gjort så mycket! Vi har vart lediga och njutit! Tvättat och myst!!

Nu har vi tillsammans med maria och jimmy och daniels bror jimmy ätit spicy hot:) Killarna sitter i biorummet och kollar på film och jag och maria sitter med varsin dator och surfar till idol:)

i veckan är jag ledig måndag och onsdag! Ska bli skönt! Om jag inte minns helt fel så har jag relativt korta dagar! På tisdag är det kväll = 5 timmar=skööönt!

nehe nu blir det idol för hela slanten:)

PUSS!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0