kväll!

Neej ni det blev inget vettigt gjort här hemma idag inte;) Tindra var trött när vi kom hem så hon fick välling och sov en stund medans jag låg i soffan och surfade:)

Hon vaknade och vi åt mellis och sen ritade hon lite och jag fyllde i hennes "Mitt första år"-bok som inte var gjort sen innan JUL!!! haha nu är boken full dock:) SKÖNT!

Sååå trist med såna böcker.... iaf om man har en och inte fyller i den... Jag är femte barnet och jag har en sån bok men det står typ mina namn och när jag föddes i den...resten är tomt:/

I tindras står det mesta! Dock inte alla tänder... men dom 8 första och den sista iaf:) haha

Hur som helst så gjorde vi middag efter det och ikväll blev det tacosoppa som tindra åt med goooood aptit:) mitt lilla matvrak;)

Imorn är det jobb igen och sen vet jag inte vad det blir... är sugen på chicken ala king eller nå sånt;)


KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0