jag <3 Julen!

Jag älskar julen! Det är den bästa högtiden som finns!! Många tycket att det är mycket körande och det ska träffas folk och släkt som man kanske inte alltid går överens med och blablabla.. men jag ÄLSKAR julen:)

Jag har börjat klura på julklappa och köpt några redan:) Tidigt som vanligt:)

Jag har önskat mig en digital fotoram av min man och så önskar jag mig skiiithärliga tofflor från Twilfit och en döööööläcker filt från Hemtex:)


Bilderna är hittade på google och hemtex.se:)

Detta är filten! Skitmjuk och gooooo!!!




Dessa tofflor skulle passa PERFEKT på mina små tassar i vinter:) hihi





hihi kram på er


Kommentarer
Postat av: Jajja

HALLOJ.



Snälla skriv vänster, jobbigt o läsa i mob;) Ja gillar ju att läsa hos dig.



Kram Jajja

2011-09-29 @ 20:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0