Ensam mamma....

Jag är ensam hemma! Maria och daniel är och jobbar och tindra är på dagis:) Jag lämnar henne till 11 då jag jobbar kväll... fast jag börjar 16.00 vill dom ha henne innan lunch:) Like it!!

Jag har bara slappat här hemma... nyss ätit lite lunch men inget vettigt är gjort. Igårkväll städade vi dock så det är ju redan klart... har tvätt i tumlaren och maskinen men orkar inte just nu!

Ang ringen så har jag kollat på www.arn.se och där står det mer eller mindre att jag har rätt till en sprillans ny ring eller häva köpet!! Det tackar vi för... får se vad dom säger när dom ringer mig om ringen. Imorn skickas den ju iväg till smeden.... hmm!!

Helt sjukt vilket skit det vart med detta bröllop! både jag och daniel har blivit "en släkting kortare...."... Min faster sa ju mer eller mindre upp bekantskapen med mig eftersom att hon inte blev bjuden på bröllopet och daniels kusin nu för att jag bråkar med hennes jobb.... vilka människor det finns!!!

Igårkväll var vi och åt hos Jimmy och anna och det var supertrevligt och gott! Vi åkte hem runt 7 då Tindra var jättetrött....:) Vi städade när vi kom hem och la oss tidigt:)

I helgen kommer min fina syster med familj hit och det ska bli supermysigt! Vi ska även åka till sthlm och daniel ska få köra lamborgini där.... hoppas vädret är bra!!!

Vill ha min vigselring.. känner mig tom med bara en ring:/ Vad fort man vänjer sig....:)

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0