SLARVIG!

Gud vad jag har blivit slarvig att blogga!

Jag jobbar och står i och likaså daniel.. men han är nu ledig en vecka, fusk! haha

I helgen har vi bestämt oss för att åka till min syster i Borlänge.... vi kände för att komma iväg lite:) Då passar syrran bra!!

Jag ska få gå upp på heltid nu i vår... perfekt, det har jag velat haft läääänge.... Tindra kommer inte gå speciellt mycket mer på dagis ändå, hon är iaf ledig 1 dag i veckan eftersom att daniel är ledig måndagar. Ist för att jag slutar 13.00 2 dagar slutar jag ist 16.00... och eftersom tindra älskar dagis tycker vi inte det borde bli problem, men vi får se!!

Fick idag höra att tindra är väldigt omtyckt av barnen på dagis och att hon inte är som andra "ensambarn"... kändes ju smickrande:)

Nu är det outsiders....

kram

Kommentarer
Postat av: Jajja

Tackar för att du skriver vänster igen=)



Visst är det kul att få beröm för sina små underverk, vi här i sverige är så himla duktiga på att säga tiull när något är fel och dåligt, men det "braiga" är vi lite sämre på.

Så ta till er att det är en omtyckt tjej ni har.



Jajja.

2011-10-12 @ 11:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0