Verkar bli ett inlägg till iaf!

Tack för era svar igen!

Okej Jag får sluta säga att hon är en dum tjej när hon bråkar! Ska inte göra det igen, jag lovar!

Här hemma så äter vi när daniel kommer hem från jobbet ca 18.00 (ikväll åt tindra innan för hon var såå hungrig) sen plockar vi undan och sätter på jamas på henne och sen tittar hon på tv eller leker med oss, daniel brukar jaga henne runt i köket och vardagsrummet och hon gapgarvar:)

19-19.30 är det välling och gå upp till sängen... beror lite på om vi är hemma på kvällen eller borta och hur trött hon är och sånt...

Jag har försökt läsa för henne flera kvällar men det verkar som hon är för liten för det för hon blir precis uppspelt och börjar härma djur och ha sig?!

Spela musik för henne gör henne oxå förvirrad!:( Men som sagt! Troligen så sover hon för länge/för sent på dagen för ikväll gick det kanon!

När hon är nattad och hemmet fixat så har vi egentid! Så funkar det här hemma hos oss! Båda hjälper till och när hon väl är LAGD gör vi vad vi vill!:)

Alla har olika synsätt på saker, absolut men jag har inte sett något fel med att säga att hon är dum när hon gör vissa saker för det är ju faktiskt det hon är just då?! Aja hur som helst!

Skit samma! problemet är löst och jag ska inte säga så till henne nå mer eftersom alla verkar reagera så stark mot det!!

KRAM!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk på att kanske inte jaga henne på kvällarna och få upp henne i varv. Hon kanske har svårt att varva ner efter det...??

2011-11-29 @ 21:06:46
Postat av: Jenny

Jag tror att detta med sömnen kan gå i perioder. Ibland somnar dem lättare ibland tar det längre tid. Så är det bara. Sen ska dem självklart inte få fara runt hursomhelst utan stanna i sina sängar. Barnuppfostran är absolut inte lätt alla gånger.

2011-11-29 @ 21:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0