Kräkhelg!

I Fredagsnatt kräktes tindra och inatt kräktes jag!! Fy fan vad jag hatar att kräkas!! Magen var tom sen länge och ändå ska man kräkas... till vilken nytta liksom?!! Aja! Nu hart jag inte kräkts sen imorse kl 6 och jag hoppas jag slipper det! Magen är inte frisk ännu men så länge jag slipper kräkas är jag lycklig!!

Jag pyntade i fredags och igår och skulle idag vart till svärmor på adventsfika ju:) Men daniel och tindra åkte dit själva!

Tindra är inte lätt att ha att göra med. Jag låg i soffan däckad och daniel ville spela tv-spel... inte undra på att hon fick psykbryt liksom! Jag jagade iväg dom till svärmor:)

Vi är lediga imorn men på tisdag får vi se om min mage är tillräckligt bra för jobb!

Detta med växasäng till tindra är ett helvete!!! Hon går upp och ställer sig uppe i trappen och gråter! Vi la henne 8 och hon håller på ännu 21.18!!!!

Skam den som ger sig!!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0